Při hledání nápadů je nejtěžší vystoupit ze stereotypního uvažování. Stejně jako není snadné nepodlehnout první myšlence, považovat ji za geniální a skvělou. Jistě může být geniální a skvělá ale také může být pouze začátkem cesty k mnohem lepšímu řešení.
Nástroj „park špatných nápadů“ je vynikající právě v tom, že se do něj soustředí všechny myšlenky, nápady a návrhy a automaticky jsou považovány za špatné. To umožní je znovu přehodnotit, rozvinout a zlepšit.
Použít jako vodítko globální trendy pomůže soustředit pozornost na podstatné funkce a následný marketing.
Postup řešení inovačních zadání může procházet procesem od volby oblasti inovací, může se jednat o vylepšení stávajícího produktu nebo nalezení zcela nového oboru podnikání.
Další krok je analýza globálních trendů, sběr informací a jejich vyhodnocení a syntéza. Následují systematické kroky na jejichž konci požadavek na „Ideální finální výstup“, který je podkladem pro vývoj produktu nebo služby.